Annuleringsbeleid
Laatst gewijzigd op: 2023-03-07 10:06Het komt weleens voor dat er een transport niet door kan gaan. Dit is het beleid wanneer er een transport geannuleerd wordt:
Klant annuleert het transport
- Binnen 24 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier ontvangt 75% van de beloning
- Tussen 24-48 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier ontvangt 50% van de beloning
Koerier annuleert het transport
- Binnen 24 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €50 annuleringskosten
- tussen 24-48 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €25 annuleringskosten
- Bundel binnen 24 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €100 annuleringskosten
- Bundel tussen 24-48 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €50 annuleringskosten
Wanneer jij als koerier een transport annuleert binnen 48 uur voordat het plaatsvindt, zullen de annuleringskosten verrekend worden met de volgende uitbetaling. De specificatie van deze annuleringskosten zal te zien zijn op deze factuur.
Uitzondering
Wanneer je door overmacht niet in staat bent om het product binnen 24 uur na de afgesproken tijd te bezorgen, ga dan gelijk in overleg met de opdrachtgever voor een ander moment waarop jij het wel zou kunnen bezorgen. Lukt dit niet, neem dan direct contact op met Brenger.
Komt het item niet overeen met de informatie die is ingeboekt?
Neem dan contact op met Brenger op het moment dat je daar bent. Zo kunnen wij kijken wat de beste oplossing is en eventueel de opdracht annuleren. Je ontvangt alleen voorrijkosten als je dit op dat moment aan ons doorgeeft, niet achteraf.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren