Annuleringsbeleid

Laatst gewijzigd op: 2023-03-07 10:06

Het komt weleens voor dat er een transport niet door kan gaan. Dit is het beleid wanneer er een transport geannuleerd wordt: 


Klant annuleert het transport

- Binnen 24 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier ontvangt 75% van de beloning

- Tussen 24-48 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier ontvangt 50% van de beloning


Koerier annuleert het transport

- Binnen 24 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €50 annuleringskosten

- tussen 24-48 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €25 annuleringskosten

- Bundel binnen 24 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €100 annuleringskosten

- Bundel tussen 24-48 uur voor de afgesproken ophaaltijd > koerier betaalt €50 annuleringskosten


Wanneer jij als koerier een transport annuleert binnen 48 uur voordat het plaatsvindt, zullen de annuleringskosten verrekend worden met de volgende uitbetaling. De specificatie van deze annuleringskosten zal te zien zijn op deze factuur.


Uitzondering

Wanneer je door overmacht niet in staat bent om het product binnen 24 uur na de afgesproken tijd te bezorgen, ga dan gelijk in overleg met de opdrachtgever voor een ander moment waarop jij het wel zou kunnen bezorgen. Lukt dit niet, neem dan direct contact op met Brenger.


Komt het item niet overeen met de informatie die is ingeboekt?

Neem dan contact op met Brenger op het moment dat je daar bent. Zo kunnen wij kijken wat de beste oplossing is en eventueel de opdracht annuleren. Je ontvangt alleen voorrijkosten als je dit op dat moment aan ons doorgeeft, niet achteraf.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren