Wat verwachten zakelijke klanten van jou als koerier?

Laatst gewijzigd op: 2023-09-26 13:28

Aangezien jij het gezicht van Brenger bent naar de (zakelijke) klanten toe, is het belangrijk dat de basis op orde is. Het volgende is belangrijk:


Heldere communicatie

Omdat er meerdere partijen bij betrokken zijn is het extra belangrijk om zowel de zakelijke klant en de eindklant goed op de hoogte te stellen.

Op deze manier zorgen we ervoor dat we op tijd verwachtingen bijstellen en dat jij betere reviews krijgt. Dit gaat met name over je aankomsttijd of als je vertraging hebt, dat je dit laat weten. Hiervoor kun je gemakkelijk de WhatsApp-knop gebruiken. Zo wordt er automatisch een bericht opgesteld naar de klant en kun je snel een bericht versturen.


Wij verwachten dat

  1. Je altijd verhuisdekens en spanbanden gebruikt om de items veilig te vervoeren. Het is verplicht om minimaal 5 verhuisdekens en spanbanden in jouw bus te hebben. Dit is verplicht bij elk transport wat je voor Brenger rijdt, dus niet alleen bij zakelijke transporten! 
  2. Wanneer er iets niet volgens plan verloopt, je dit altijd communiceert. Wees goed bereikbaar voor de klanten en voor Brenger. 
  3. Je een representatieve uitstraling hebt. Voor een (zakelijk) transport zijn dit de kledingvoorschriften: spijker-of werkbroek, werkschoenen, geen vlekken, scheuren of gaten. Zorg ervoor dat je bus schoon en opgeruimd is.


Behulpzaamheid

Aan behulpzaamheid ontbreekt het binnen Brenger niet. Een goede klantervaring creëren is iets waar we met zijn allen naar streven. Toch komt het weleens voor dat een opdracht niet goed is ingeboekt. Er zijn dan extra services nodig om de opdracht toch nog met succes af te leveren. Wat wij hierbij belangrijk vinden is dat jij eerlijk beloond wordt wanneer er extra werk geleverd wordt. Neem dan direct contact op met Brenger als dit nodig is.


Lukt het niet om een extra service uit te voeren als dit wel nodig is? Neem dan ook - op locatie - al contact op met Brenger.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren