Waarom is er een stiptheidsratio?

Laatst gewijzigd op: 2023-03-06 11:12
  1. Vanuit jullie horen we vaak dat een opdracht langer duurt dan wij inschatten. Om dit te verbeteren hebben we data nodig hoe lang je over een stop doet. Deze data gebruiken we om de samenstelling van de beloning te verbeteren. Dus bijvoorbeeld de tijd die je nodig hebt bij het in- en uitladen maar ook de tijd die je nodig hebt om van A naar B te komen. Wanneer dit niet klopt, kan je je feedback bij de bevestiging met ons delen.

  2. De meest gehoorde klacht van zakelijke klanten is dat koeriers buiten het tijdvak komen. Hiervoor hebben we een manier om te kunnen valideren waar een koerier is op het moment dat de stop wordt bevestigd. Doen we dit niet, stoppen zakelijke klanten met het gebruik van Brenger en kunnen we deze opdrachten niet meer aan jou aanbieden.


We kijken hierbij naar:


  1. Of je de stop bevestigt binnen het afgesproken tijdvak.
  2. Of je de stop bevestigt op de afgesproken locatie.


Wanneer je ze niet correct bevestigt, zal je stiptheidsratio zakken wat uiteindelijk betekent dat je geen zakelijke opdrachten meer kan zien en kan uitvoeren.


Zie je iets wat niet klopt? Zoals een verkeerd ingevoerd adres door de klant, stuur ons dan even een berichtje! Dan zorgen we dat dit geen invloed heeft op je ratio.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren