Waarom moet ik mijn locatie delen?

Laatst gewijzigd op: 2023-03-06 15:11

Met de live tracking functie tonen wij jouw locatie aan de klant zodat hij/zij rekening kan houden met jouw aankomsttijd. Daarnaast zorgt live tracking voor betere recensies van klanten voor jou als koerier! 

Goed om te weten is dat de klant jouw locatie kan volgen vanaf 30 min voor het tijdvak totdat jij de aflevering bevestigt, of tot maximaal 30 min na het tijdvak. Het is dus niet zo dat klanten ten allen tijde jouw locatie kunnen zien. Daarnaast laten wij de klant zien hoeveel stops jij nog moet voor je naar de betreffende klant toe rijdt, zodat zij je ook niet onnodig gaan lastig vallen over dat je de verkeerde kant op rijdt.

 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren