Wat is het stiptheidsratio?

Laatst gewijzigd op: 2024-05-23 13:38

Als aanvulling op het levelsysteem werken we bij Brenger ook met een stiptheidsratio. Wij willen klanten namelijk een hoge kwaliteit service en daarmee zekerheid bieden dat zij hun bestelling ook daadwerkelijk kunnen verwachten in het tijdvak en op de afgesproken locatie die ze van jou hebben ontvangen.

De stiptheidsratio ratio vertegenwoordigt het percentage van de stops waarvan jij het ophalen en afleveren bevestigt in het door jou voorgestelde tijdvak.


Let er dus ook op dat je dat je dit meteen doet zodra je aankomt op de ophaal/afleverlocatie. Jouw tijdvak en locatie tellen namelijk mee in je level. 


Bevestig dus daarom altijd direct je stop in de app, zo krijg jij een hoger stiptsheidsratio, krijgen zakelijke klanten een correct beeld van of je de afspraak naleeft en krijgen wij een correct overzicht over de status van je order.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren