Doorgaan naar hoofdinhoud
Brenger Business
Hoe het werkt
Koerier worden
Prijzen
Dutch
Dutch
English
German
Alle
Artikelen
Recente zoekopdrachten
Wis alle
No recent searches
Populaire Artikelen
Artikelen
Alles weergeven
Onderwerpen
Alles weergeven
Tickets
Alles weergeven
Sorry! Niets gevonden voor
Startpagina
Bevestiging van een stop
Bevestiging van een stop
Lever je de spullen binnen af?
Het kan weleens voorkomen dat de klant een service bijboekt waardoor je het dient af te leveren o...
Lukt het afleveren niet?
Niemand thuis bij het afleveradres? Doe het volgende:- Wacht minimaal 15 minuten en bel de contac...
Wat doe je als een klant niet thuis is?
Helaas komt het af en toe voor dat klanten niet thuis zijn.OphaaladresWanneer er niemand aanwezig...
Wat zijn voorrijkosten en wanneer betaalt Brenger dit aan jou?
Wanneer er een opdracht wordt geannuleerd door de klant of jij bent daar naartoe gereden maar je ...
Wat te doen bij schade?
Natuurlijk kan er wel eens wat mis gaan tijdens het transport. Brenger is verzekerd tot 500,- eur...
Hoe weet ik wat correcte foto’s zijn en hoe upload ik ze?
Om foutieve en onterechte schadeclaims vanuit klanten te voorkomen, verwachten wij dat er bij elk...
Waar gebruiken jullie de door mij gemaakte foto’s voor?
Door foto’s te verzamelen van de staat van het product bij het ophalen, het veilig vervoeren en d...
Geldt het eigen risico voor alle transporten in mijn dagroute?
Ja, het eigen risico geldt per transport. Het eigen risico wordt alleen in rekening gebracht...
Aan welke voorwaarden moeten de foto’s voldoen om ervoor te zorgen dat ik geen eigen risico moet betalen als er schade is ontstaan tijdens een transport?
Je hoeft geen eigen risico te betalen door te voldoen aan de volgende voorwaarden: 1. De ord...