Wat zijn voorrijkosten en wanneer betaalt Brenger dit aan jou?

Laatst gewijzigd op: 2023-03-06 15:59

Wanneer er een opdracht wordt geannuleerd door de klant of jij bent daar naartoe gereden maar je kunt de opdracht niet uitvoeren, kunnen we voorrijkosten aan jou uitbetalen.


Wat zijn voorrijkosten?

Voorrijkosten zijn kosten die je als koerier maakt wanneer je naar een bepaalde locatie rijdt of bent geweest. Brenger dekt 75% van de voorrijkosten van het transport, wij hanteren hier geen maximumtarief.


Brenger dekt de voorrijkosten in de volgende gevallen:


De minimale wachttijd bij een stop is sowieso 15 minuten.

  1. Wanneer het ophaaladres afwijkt van het door de klant opgegeven adres, heb je recht op 75% voorrijkosten.
  2. Wanneer je een correcte foto van de voordeur hebt gestuurd, een screenshot waarin wij zien dat je de klant twee keer hebt gebeld en dat je contact met ons hebt opgenomen.
  3. Wanneer de contactpersoon van het afhaaladres niet aanwezig is tussen de afgesproken ophaaltijd en in de 15 minuten daarna. Je hoeft het artikel dan niet mee te nemen. Bij veilingen betalen wij deze eerste 15 minuten wachttijd niet. 
  4. Als de bestelling binnen 24 uur wordt geannuleerd door de klant of Brenger ontvang je 75% van de oorspronkelijke beloning.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren