Wat doe je als een klant niet thuis is?

Laatst gewijzigd op: 2023-03-06 15:52

Helaas komt het af en toe voor dat klanten niet thuis zijn.


Ophaaladres

Wanneer er niemand aanwezig is bij het ophaaladres in het doorgegeven tijdvak, onderneem dan de volgende stappen:


  • Wacht minimaal 15 minuten en bel ondertussen de contactpersoon van het ophaaladres minstens 2x
  • Maak een foto van de voordeur, zodat je bewijs hebt dat je er bent geweest
  • Bel Brenger ondertussen om aan te geven dat je voor een dichte deur staat.


Met uitzondering van veilingen, hierbij kan het voorkomen dat je langer dan 15 minuten moet wachten in verband met een wachtrij. 

Hierdoor is de beloning van een opdracht bij een veiling standaard ook iets hoger!


Afleveradres

Wanneer er niemand aanwezig is bij het afleveradres in het doorgegeven tijdvak, onderneem dan de volgende stappen:

  • Wacht minimaal 15 minuten en bel de contactpersoon van het afleveradres minstens 2x
  • Bel Brenger op het moment dat je bij het afleveradres staat. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren