Wat doe je als een klant niet thuis is?
Laatst gewijzigd op: 2023-03-06 15:52Helaas komt het af en toe voor dat klanten niet thuis zijn.
Ophaaladres
Wanneer er niemand aanwezig is bij het ophaaladres in het doorgegeven tijdvak, onderneem dan de volgende stappen:
- Wacht minimaal 15 minuten en bel ondertussen de contactpersoon van het ophaaladres minstens 2x
- Maak een foto van de voordeur, zodat je bewijs hebt dat je er bent geweest
- Bel Brenger ondertussen om aan te geven dat je voor een dichte deur staat.
Met uitzondering van veilingen, hierbij kan het voorkomen dat je langer dan 15 minuten moet wachten in verband met een wachtrij.
Hierdoor is de beloning van een opdracht bij een veiling standaard ook iets hoger!
Wanneer er niemand aanwezig is bij het afleveradres in het doorgegeven tijdvak, onderneem dan de volgende stappen:
- Wacht minimaal 15 minuten en bel de contactpersoon van het afleveradres minstens 2x
- Bel Brenger op het moment dat je bij het afleveradres staat. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren