Hoe werkt het wanneer ik een transport claim?

Laatst gewijzigd op: 2023-03-06 14:19

Wanneer je een bepaalde rit hebt geclaimd dan verschijnt deze in je planning en verdwijnt deze van ons platform. Het is dan jouw verantwoordelijk dat het transport wordt uitgevoerd op de ingeboekte datum door de klant en de eventuele bijbehorende tijdvakken. De avond voor het transport plaatsvindt tot 20:00 uur heb je de tijd om de tijdvakken aan te passen en je planning goed voor te bereiden. Het is niet mogelijk om te onderhandelen over de beloning die bij de opdracht hoort.


Wanneer je van te voren een transport ziet waar je feedback op hebt, neem dan contact op met het support team. 

Let op: Dit is geen garantie dat de reward wordt aangepast.


Wanneer er een extra service nodig is op het moment van uitvoering, dan kun je ook contact opnemen met het support team en dan bespreken we de situatie.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren